Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/02/08

Coś malutkiego


Haft Krzyżykowy, zawsze uważałam, że to coś naprawdę pięknego. Podziwiałam ludzi za upór i cierpliwość w odliczaniu, i pilnowaniu ilości jak i kolorów krzyżyków . Pewnego dnia stwierdziłam,że może i mi uda się nauczyć tej sztuki i coś fajnego wydziergać. Na początek, aby się nie wystraszyć, zaczęłam od czegoś prostego. Myślałam, że na tej jednej "buzi" zaprzestanę i złapię coś ambitniejszego, ale one tak fajnie wyglądają, że aż proszą się by wyszyć np, trzy szt i umieścić w potrójnej ramce.



następny jaki zaczęłam to ten,


i zostanie już tylko ten




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...