Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/02/08

Chustecznik

Z ogromną  przyjemnością oglądam cudeńka wykonane tą techniką.  Z czegoś starego i zniszczonego można zrobić coś naprawdę pięknego i dać temu drugie życie. Pamiętam, gdy jakiś czas temu zobaczyłam taki chustecznik  u siostry, byłam zachwycona. Od razu zapragnęłam mieć coś takiego :) Obiecałam  sobie poznać tę technikę i zrobić coś wyjątkowego dla siebie. To jest dopiero moja pierwsza próba, wykonania czegoś tą techniką. Mam nadzieję, że za każdym razem  będzie lepiej :)  dzięki czemu, będę pełna zachęty by ozdobić jeszcze nie jedną rzecz...


1 komentarz:

  1. Bardzo pięknie Ci to wyszło. Gratuluję!!!
    Ja jeszcze nie próbowałam tej techniki, ale mam wielka ochotę spróbować.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...