Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2016/03/14

Goni czas....

Witajcie:)

Z bólem serca musze się przyznać, że ostatnimi dniami, a nawet już chyba tygodniami nie ma czasu na blogowanie:( nawet nie będę udawać, że czas spędzam nad tworzeniem czegoś wspaniałego i wyjatkowego, ot zwykłe domowe obowiązki...
Własnie przerabiam czas rekrutacji do przedszkoli/szkół co niestety nie jest ani łatwe ani proste i oczywiste, człowiek nie wie co zrobić, a wiadomo dla naszych pociech to krok milowy o którym my rodzice decydujemy. 
W moich postanowieniach noworocznych umieściłam, kilka zadań na ten rok:) 
I konsekwetnie jak na razie zabieram sie za nie, niestety robótki na tym ucierpią bo teraz każdą wolna chwilę spedzam na realizowaniu postanowień, które mam nadzieję zaowocują w przyszłości i to niedalekiej.
Mam takie przeczucie, że jako mama na " wychowawczym" zmierzam w nowe rejony..
chyba cos się kończy....i powoli zmierza nowe....?

A z pomysłów światecznych:) 
a może takie pisaneczki??:)) 
a to mój hawcik, który właśnie robię, mam nadzieję,
że następnym razem pokarzę juz skończony:)
Całą rodzinką pojechaliśmy na wystawe Lego, która była w Wawie
Całe mnustwo fantastycznych budowli, tysiace uzytych klocków, było czym oko nacieszyć:))
a to mój dom w dalekiej przyszłości :))
Pozdrawiam was cieplutko


17 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł na ozdoby :) Miłego wyszywania

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie to samo z czasem.....Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Me ha gustado todo, pero esa casa para tu lejano futuro es lo mas.
    Saludos.

    OdpowiedzUsuń
  4. pisaneczki są boskieeeeee

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością zobaczę skończony haft :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te żołędziowe pisaneczki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj wiem coś o tym braku czasu... :/
    Żołędzie fantastyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał, no pisanek z żołędzi to jeszcze nie widziałam;) świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana musisz dać sobie czas, bo blogowanie ma nam sprawiać przyjemność, a nie być obowiązkiem. My tu będziemy na Ciebie czekać zawsze Kochana !

    OdpowiedzUsuń
  10. Żołędzie są obłędne, a ty Iwonko zrób sobie przerwę i wracaj do nas jak najprędzej. :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak moje blogowanie też ostatnio bardzo kuleje...no ale wiem, że na pewno z niego nie zrezygnuję :) Fajne też żołędzie kolorowe :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. padłam na widok żołędzi
    są cudowne !! :)
    obserwuje :)
    i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisaneczki obłędne! Wyglądają niesamowicie! A Twój dom z przyszłości...marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie zapraszamy Cię do nowego serwisu Platforma Kreatywna http://platformakreatywna.com/ dla osób kreatywnych. Swoim klubowiczom oferujemy systematycznie rabaty na produkty i usługi, informacje o wydarzeniach, darmowe pliki do wydruku, promowanie, ciekawe spotkania i wiele innych. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne te żołędziowe pisaneczki , podobają mi się :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego w Nowym ROku :)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...