Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/04/24

Wyróżnienia

Chciałam serdecznie podziękować za wyróżnienia do Liebster award , jakie ostatnio otrzymałam od maszkownia i Mama bloguje  .
 Dziękuję dziewczyny:)

maszkownia

Mama bloguje
A teraz odpowiadamy :):)
na pytanka od  maszkownia




  • Jak rano wstajesz to co sobie myślisz?
  • kurcze, Kornelko mogłabyś jeszcze pospać :):)
  • Ulubiony muzyka?
  • Rock, ale uwielbiam też wielu innych wykonawców np. Ania Dąbrowska
  • Prezent kupiony czy zrobiony?
  • zdecydowanie zrobiony!!
  • Makijaż widoczny czy delikatny?
  • aaa to juz zalezy od sytuacji :) jednak zdecydowanie "z" niż " bezzz :)"
  • Kto Cię inspiruje ?
  • Inspirują mnie ludzie z pasjami i talentami.
  • Jakie filmy lubisz oglądać?
  • uwielbiam filmy gdzie strach zagląda w oczy, ale ostatnio mam tez słabość do wyciskaczy łez :)
  • Wakacje w Polsce? Czy za granicą?
  • za granicą, ale tylko dlatego, że u nas nigdy nie wiadomo jaka pogoda będzie za 15 min....
  • Pies czy kot?
  • koteczek zdecydowanie koteczek :)

  •  pytanka od mama bloguje

    1 Swój pierwszy post na obecnym blogu napisałam ponieważ.... (dokończ zdanie)
     chciałam pokazać co robię, nawiązać nowe znajomości, a poza tym zawsze podobało mi się, że taki blog od początku do końca jest taki jak chcesz jesteś w nim całkowicie sobą i daje Ci to kopa do działania
    2 Opisz się w 3 słowach.
    zakręcona, zarobiona istota
    3 Co najbardziej lubisz w swoim wyglądzie oraz charakterze?
    najbardziej w wyglądzie lubię swoje dłonie, mam palce pianistki lub złodzieja jak kto woli, a w charakterze? potrafię się dogadać z naprawdę skrajnymi osobowościami.
    4 Masz magiczną różczkę i możesz zmienić jedną rzecz na świecie, co by to było?
    Na chwilę obecną?, magiczne lekarstwo na wszystkie choroby dzieci
    5 Czy jakieś Twoje marzenie się spełniło? (podaj proszę szczegóły)
    Marzenie jakie się spełniło to moja rodzina , mąż dzieci, mieszkanie ogródek. Spokój ducha jaki mi towarzyszy, zrozumienie i wsparcie, w ciągłej chęci uczenia się nowych rzeczy...
    6 Ulubiona pora roku i dlaczego?
    Cztery pory roku :) ale tak naj naj naj to jesień...
    7 W jakim stopniu wygląd bloga wpływa na to, że zostajesz na dłużej. Wybierz odpowiedź: a) nie zwracam uwagi na wygląd, liczy się treść; b) wygląd strony jest dla mnie bardzo ważny; c) zależy w jaki sposób znajdę się na blogu, d) zależy od dnia i mojego nastroju,
    przede wszystkim wygląd jeśli odwiedzony przeze mnie blog odstraszy mnie "czymś" nawet nie przeczytam co tam jest, a po drugie to chyba zależy od mojego nastroju, chociaż jak dłużej o tym myślę to chyba to trochę dziwne? czy nie?
    8 Masz jakiś cel w blogowaniu? Dążysz do czegoś?
    nie raczej nie, gdy załorzyłam blog nawet nie był publiczny tylko taki dla mnie, do dzisiaj wie o nim  na prawdę mało kto z moich najbliższych. Blog to moje trzecie dziecko :), które wymaga czasu, poświęcenia, a zarazem pozwala być sobą :)
    9 Cecha, którą najbardziej cenisz u innych to...
    bezinteresowność i posiadanie przepraszam za wyrażenie! jaj :) nic mnie tak nie denerwuje jak "wykastrowany" bez charakteru człowiek
    10 Wygrałaś weekendową wycieczkę krajoznawczą na księżyc, możesz zabrać jedną osobę, kto by Ci towarzyszył?
    zdecydowanie mąż oboje mamy fioła na punkcie kosmosu itp.
    11 Jesteś zdecydowanie rozważna czy na pewno romantyczna?
    Rozważna:) romantyzm w postaci płatków róż na łóżku niestety lub stety mnie śmieszy, uwielbiam romantyzm ale taki praktyczny np. ja się zajmę dziewczynkami a Ty sobie śpij... 

    Teraz muszę was przeprosić ponieważ nie do kończę tego postu tzn. nie podam nominowanych przez siebie blogów i nie zadam pytań. Ale obiecuję nad robię zaległość najszybciej jak się da!! 
    Chciałam tylko dać znać, że cieszy mnie to wyróżnienie :) i nie puszczam go mimo chodem, ale jak same wiecie aby znaleźć fajne blogi do nominacji, trzeba troszkę poszukać... :)

    Przepraszam, że tyle to trwało, ale ostatnio mam urwanie głowy...
    Blogi, które nominuję: ( kolejność jest przypadkowa)

    Moje Pytania:
    1. Czytam lub nie, bo...?
    2. Czy Polska to kraj dla Ciebie?
    3. Rodziny lubię, małe czy duże?
    4. Przyjaciel to ktoś .......(dokończ)?
    5.Czy nadstawiasz drugi policzek?
    6. Relaksuje się przy....?
    7. Marzę o...?
    8. Tęsknię za...?
    9. Płaczę, gdy...?
    10. Wzdycham do... :)

    Zapomiałam dodać!! dziewczyny ja otrzymałam dwa banerki wyróznienia, oba piękne i ważne tak samo. Wybierzcie sobie jeden z nich, i niech cieszy oko dalszych uczestników zabawy:)                                                        Miłej zabawy dziewczyny :)



    8 komentarzy:

    1. Najlepszy byłby rozważny romantyzm :) Dziękuję za odpowiedzi, jest mi bardzo miło że mogłam dowiedzieć się kilku szczegółów o Tobie.
      Nie spiesz się z drugą częścią, ważne aby wszystko było przemyślane i szczere.
      Pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Miło było poznać Cię bliżej:-)

      OdpowiedzUsuń
    3. Dziękuję za nominację , jest mi bardzo miło,

      OdpowiedzUsuń
    4. Gratuluję wyróżnienie i dziękuje za nominację, jak tylko znajdę wolną chwilę to odpiszę ;)

      OdpowiedzUsuń

    Google+ Followers

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...